Mig og Min Bolig
Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Nu kan du indmelde opgaver til dit ejendomskontor på mobilen og modtage beskeder, hvis vi lukker for fx vand eller varme.
Med KABs nye beboer-app udvider vi servicemulighederne overfor dig som beboer. Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave afsted til dit ejendomskontor - på alle tider af døgnet.
OBS: Husk, at slå notifikationer til når du installerer appen, ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret. Se Guide
Der er tidspunkter på året, hvor vi må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde. Det kan fx være, når vi skal servicere et varmeanlæg. Det er rart for dig som beboer at vide, hvornår det sker. Med beboer-appen har du mulighed for at modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor.
Hvem kan bruge appen?
Du skal være juridisk lejer for at kunne bruge appen.
Alle beboere i Karré 5 kan bruge Mig og Min Bolig.
Se mere på https://www.kab-bolig.dk/app