Mig og Min Bolig

Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Nu kan du indmelde opgaver til dit ejendomskontor på mobilen og modtage beskeder, hvis vi lukker for fx vand eller varme.

Med KABs nye beboer-app udvider vi servicemulighederne overfor dig som beboer. Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave afsted til dit ejendomskontor - på alle tider af døgnet.

OBS: Husk, at slå notifikationer til når du installerer appen, ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret. Se Guide

Der er tidspunkter på året, hvor vi må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde. Det kan fx være, når vi skal servicere et varmeanlæg. Det er rart for dig som beboer at vide, hvornår det sker. Med beboer-appen har du mulighed for at modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor. 

Hvem kan bruge appen?

Du skal være juridisk lejer for at kunne bruge appen.
Alle beboere i Karré 5 kan bruge Mig og Min Bolig.

Se mere på https://www.kab-bolig.dk/app

Frederiksholm, Karré 5

Borgbjergsvej 44-60, Borgmester Christiansens Gade 29-33
Louis Pios Gade 17-31, Sigvald Olsens Gade 1-5
2450 København SV

Kontakt

Tlf: +45 36 30 37 07
Mail: ek-karre5og6@kab-bolig.dk

Vagttelefon: Se opslagstavlen i opgangen.

Følg os på de sociale medier:

www.karre5.dk bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og giver info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. www.karre5.dk bruger primært cookies til trafikmåling, login og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies på www.karre5.dk her--